Kobiety pracujące - Mariii&Blanka - Masło poziomka od Marizy

Witajcie Kochane :)

Bardzo przepraszam, a właściwie przepraszany za naszą nieobecność na blogu. 
Obie z Blanką jesteśmy bardzo zaganiane... dzieci, praca, dom... 
Nie jest łatwo zapanować nad szybko mijającym czasem.
-----------------------------------
Tymczasem... Przedstawiam wam mój wieczorny umilacz :) 
Jest to Masło Poziomkowe  z olejkiem migdałowym i bawełną od Marizy, które uwielbiam za przepiękny relaksujący zapach, cudowną maślaną konsystencję oraz za dobre nawilżenie. 

Często czytam opinie o danym kosmetyku, którego aktualnie używam, zawsze ciekawi mnie to, jak sprawuje się u innych. I tutaj, jak zwykle zresztą, zdania są podzielone.
Co nos, co ciało, to inne odczucia i inna opinia.
Jak dla mnie masełko jest znakomite, jest to już moje drugie opakowanie specyfiku. 


Opakowanie: Plastikowe, zakręcane.

Konsystencja: Gęsta, lekko tłusta, łatwo się rozsmarowuje na ciele, wchłania się około minuty.

Zapach: Słodki poziomkowy.

Wydajność: Bardzo dobra, opakowanie wystarcza na około 2 miesiące.

Działanie: Masło znakomicie nawilża i lekko natłuszcza ciało, które przy regularnym stosowaniu staje się bardziej miękkie i gładkie. Nie powoduje u mnie podrażnienia, ani uczulenia.

Cena/Pojemność: Cena dla konsultantek około 10 zł. / Pojemność 200 ml





Skład: Wysoko w składzie parafina - więc nie polecam osobom, które się z nią nie lubią. 
Na moim ciele parafina sprawuje się całkiem przyzwoicie, nie szkodzi, nie zapcha. 
 

Jeżeli jesteście zainteresowane kosmetykami Marizy, a może chciałybyście zostać konsultantkami tej firmy, zapraszam was na stronę Klubu Mariza


8 komentarzy:

  1. Mnie bardzo kusiły Melony !! :D Ale poziomka też na pewno jest mniam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak apetyczny budyń. Niestety parafina podrażnia mi skórę, więc nie dla mnie. Dobrze, że uprzedziłaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez tak sądzę, trzeba samemu sie przekonac czy dany kosmetyk jest odpowiedni dla danej cery:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ochotę na tą poziomeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę. Musi pięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi cudownie pachnieć :) Zaproponuję podobny zapach jak będę u kosmetyczki. Ma najlepszy sprzęt kosmetyczny wrocław i na pewno coś ciekawego mi zaproponuje :)

    OdpowiedzUsuń