Nawilżający olejek do włosów Planet Spa Avon

Witajcie :)
Nawilżającego olejku do włosów od Avon używam od około 2 tygodni. 
Zamówiłam produkt w ciemno, nie spodziewałam się cudów, jednakże już po pierwszym użyciu zadowolenie moje dosięgło szczytu. 
Co ranek torturuję swoje włosy prostownicą, końcówki miałam już przesuszone, włosy elektryzowały  się, nie mogłam ułożyć pożądanej fryzury. 
Byłam już nawet umówiona do fryzjera, aby skrócić moja czuprynę ... i wtedy w moje ręce wpadł katalog z Avonu,  a moim oczom ukazały się nowości z serii Planet Spa w tym własnie Nawilżający olejek do włosów ze śródziemnomorską oliwą z oliwek.

Jak go używamy?
Całą buteleczkę  należy umieścić na 1 minutę w ciepłej wodzie. Następnie nakładamy olejek na zmoczone włosy, pozostawiamy na 1 minutę i spłukujemy, myjemy włosy szamponem jak zwykle. 

Działanie: Produkt doskonale nawilża moje włosy.   Fryzura nie jest przesuszona, włosy ładnie się układają, nie elektryzują się, ani nie puszą, wyglądają naprawdę  zdrowo. 

Wydajność: Pojemność 60 ml wystarcza na około 2 -3 tygodnie. Olejku używam co drugi dzień. 

Zapach: Przyjemny oliwkowy.



Olejek dostajemy w plastikowej, płaskiej, poręcznej  zakręcanej buteleczce.

Konsystencja rzadka, jak to z olejkami bywa.




Warto go przetestować :)

12 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji jeszcze testować tego produktu,ale wydaje się być bardzo fajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o tym napisać:) Nie obciąża włosów wcale, wręcz nadaje im objętości:)

      Usuń
  3. dużo osób narzeka na planet spa, ja mam maseczkę do twarzy oraz krem do stóp i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj, nie widziałam go w angielskim katalogu! jak tylko się pojawi to biorę, lubię Avon, czasami można trafić na perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę znaleźć sobie żadnego trafnego olejku :( Zawsze jak jakiś kupuje i używam ( nadmienię że w najmniejszej ilości ) to za chwilę włosy mam tłuste jakbym nie myła ich z tydzień ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko korzystam z kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie miałam, a bardzo lubię kosmetyki z tej serii :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń