Czegoś mi brak:)

Wiecie co?
Skacząc sobie po blogach, to tu, to tam widzę,że niektóre z was prowadzą blogi we dwie.
Powiem wam, że też bym tak chciała :)
Poprosiłam moją najlepszą przyjaciółkę, aby przyłączyła się do mnie, tak naprawdę gdyby nie Ona, nie byłoby mnie tu... to znaczy zdjęć by nie było, gdyż aparat mój już jakiś czas temu padł, na nowy szkoda mi kasy, bo zawsze są jakieś inne ważniejsze wydatki... no i moja Ukochana Przyjaciółka pożyczyła mi swój sprzęt cykający :)
Tymczasem zmieniłam adres bloga.  
http://kosmetyczny-zakatek.blogspot.com/

Co dwie głowy, to niejedna, prawda :)
Miłego Weekendu :)

21 komentarzy:

  1. życzę miłej współpracy :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 osoby to podwójna satysfakcja, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadzenie bloga we 2 to świetny pomysł, powodzenia dalej : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie byłam przekonana do prowadzenia bloga we dwie, choć miałam propozycję taką od koleżanki :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i życzę udanej współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No więc oby jak najlepiej Wam się współpracowało :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. ;-)
    Niestety ja też nie umiem wykonywać makijażu, takie notki raczej się nie pojawią, chyba, że coś mi wyjdzie fajnego do zaprezentowania. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też bardzo podoba się ten pomysł :) Dwie osoby to w końcu dwa razy więcej pomysłów i inspiracji! No i na pewno wspaniale jest tak połączyć pasję z przyjaciółką! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że współpraca będzie się dobrze układała :). Skoro blog będziecie prowadzić we dwie, to notki będą dwa razy częściej :D?

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nominowalam Cie do Liebster Blog Awards & Outfit. Zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Razem będziecie miały więcej pomysłów na nowe notki :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! :) czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jednak wole sama prowadzic bloga, bo u mnie musi byc wszystko ulozone i wedlug mojej mysli i chyba wkurzylabym sie gdyby cos bylo nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. we dwie będzie raźniej, życzę powodzenia :)
    oooo zgadzam sie z koleżanką powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, mam nadzieje, że dobrze będzie Wam się razem pisało :) no i nazwa bloga - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń