Czym pachnie mój mężczyzna ?

Lubicie zadbanych i  pachnących mężczyzn?
Ja tak :)

O swojego męża dbam, kupuję mu pachnidła sama.


Dezodoranty: 
1. Free anttitude - Oriflame
2. North For Men - Oriflame
3. Full Speed -Avon 



Hitem tego lata okazały się być wody toaletowe w spayu, coś wspaniałego, polecam.
I.D. Player (złote opakowanie) nuty zapachowe: anyż, kawa, liście paczuli
I.D. Energy - owoc yuzu, korzeń imbiru, ogórek
I.D. Beats - mój faworyt,najlepszy z najlepszych,  ten zapach przyprawia mnie o zawrót głowy, ciepły, a zarazem intrygujący, ma w sobie to coś!

Cena regularna wody to 36 zł.  W katalogu 13/2013 będzie promocja - 24,90 zł,
Pojemność 150 ml
Dostępność - Konsultantki Oriflame



Wody toaletowe:
1. Just move - Avon
2. Flamboyant - Oriflame
3. Bruno Banani
4. Playboy


A CZYM PACHNĄ WASI MĘŻCZYŹNI ?

7 komentarzy:

  1. dezodoraznty I.D. Player zachwycają zapachem oraz opakowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o to ,to chyba nikt nie lubi cuchnących facetów bo to dość niesmaczne i odpychające ale za bardzo przylizani nie mogą być ponieważ obiera to im męskość :P Najlepiej by byli zadbani ale nie zaraz pokroju tych boysbandów albo coś w tym stylu :)Jeżeli chodzi o męskie perfumy to najlepsze są chyba I.D. Beats ale dość przyjemne są też wody toaletowe od Bruna Banami.
    Zapraszamy do nas:)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  3. mój np. lubi Tonino Lamborghini, woda toaletowa Feroce. Ma sporo pachnideł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pachnących mężczyzn:) Mój też ma te spaye z oriflame, cudne są, szczególnie ten czarny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapach męskich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I.D. Beats od Oriflame jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nominowałam cię szczegóły tutaj: http://kiniaczek78.blogspot.com/2013/09/nominacja-do-lba.html
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń